reklama

Vojna na spadnutie?

Rozumnému človeku nad poslednými udalosťami ostáva rozum stáť....Sami seba sa pýtame, čo to všetko má znamenať? Nové Uhorsko zvolávané celou krajinou? Či len dymová clona, ktorou sa maďarských horných desaťtisíc snaží dosiahnuť niečo úplne iné...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (58)

Nedá mi sa nad týmto nepozastaviť....Cez letné prázdniny som zavítala na juh Slovenska, do obľúbenej oblasti Štúrova. Čo by ste si mohli priať viac. Pokoj, ticho, jedným slovom symbióza národností a odlišných kultúr. A aké bolo moje prekvapenie, keď som si v správach prečítala, že Maďari sú diskriminovaní a vzápätí na to, sa médiami prehnali správy o slovnej prestrelke politikov. Klasika?

A aby toho nebolo málo, do celého tohto vriaceho kotla sa pridávajú čerstvé správy z Dunajskej Stredy. Výkriky deciek, ktoré nevedia čo so sebou by som nebrala vážne. Ale čo je veľa, to je veľa. Postriekané národné vlajky, vulgárne nadávky a taká "kiči demonštráció" pred budovou slovenského veľvyslanectva?! 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pýtam sa, kde boli maďarské zložky zabezpečujúce poriadok v krajine? Nikde. Jednoducho sa neobťažovali prísť...Znamená to, že celému tomuto cirkusu dáva krajina zelenú? Rada by som citovala slovenskú televíyiu, ktorá vo včerajšom príspevku vo večerných správach uviedla trefný postoj. "Keď tu na Slovensku boli poľskí fanúšikovia, ktorých sa hrozí každá krajina, polícia SR zasahovala tvrdo a nekompromisne. Poľská republika do dnešného dňa nevzniesla námietky proti policajnému zákroku." Pre porovnanie, koľko hodín ubehlo od onoho zákroku v Dunajskej Strede, pri ktorom bol zranený jeden človek (dokonca Slovák) až do času, po ktorom sa maďarská strana neoprávnene ohradila?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A klinec do rakvy bola reakcia tamojšej vlády. Veď ja nič, ja muzikant.... 

Nie som rasistka, ani nemám nič proti Maďarom, poznám ich veľa a po väčšine sú to slušní ľudia. Ale nemôžem si pomôcť, keď sa niečo takéto okolo mňa deje. Jednoducho ostávam v nemom úžase. Na Slovensku asi onedlho budeme rozprávať po maďarsky a budeme robiť to, čo nám iná krajina bude diktovať. Len pre zamyslenie. Majú Maďari takéto problémy so slovenskou komunitou žijúcou na ich území? Tak potom kde je chyba?

Lenka Kočišová

Lenka Kočišová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dcera, sestra, priatelka a este stale clenka studujucej mladeze....vsetko v jednom pakete... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu